Поломки турбін Mersedes-Chrysler-Jeep  OM642 Euro 4 (320 CDI)

Поломки турбін Mersedes-Chrysler-Jeep OM642 Euro 4 (320 CDI)

"Мерседес - надійне авто", ймовірно, ця фраза пішла в минуле ..

Трилітрова V-образна шістка і частенько турбіни у нас в сервісі в ремонті, машини не дуже свіжі (2002-2010рр), але по ідеї повинні бути надійними ...

Кажуть, що турбіни у них слабке місце, подивимося, що насправді.

Як правило картина така:

Скарги власника-авто не їде, помилка по сервоприводу турбіни, турбіна не включається, геометрія турбіни підклинює.

При розбиранні з'ясовується - ротор турбіни побитий сторонніми предметами

геометрія, пошкоджена.

Сервопривод, вже хтось ремонтував, сліди зварювання на керуючому важелі. Так чи інакше, але сервопривід обов'язково або на перевірку на стенд

або в ремонт або заміна.

з турбіни висипаються якісь шматки металу ....

В даному випадку авто у нас, починаємо шукати ...

І знаходимо джерело металлообразованія в турбіні:

лопнули випускні колектора .... На цих моторах, випускний колектор виконаний двохстінних, ймовірно з метою полегшення за вагою

Внутрішній шар і є сам колектор, а зовнішній дає жорсткість і відображає тепло.

Згодом через нагрівання і нагрузок- розтяг (це V-подібний двигун, з одного турбіною посередині) розвалюється внутрішня

частина колектора і шматки летять в турбіну.

тут, вже не тільки внутрішня оболонка розвалилася, а й зовнішньої дісталося, і хтось намагався її заварити ....

тут вже всередині намагалися заварити ...

сумніваюся, що можна надійно заварити всі тріщини на внутрішній оболонці,

як на фото вище, тим більше, що з'являються вони не тільки в районі гнучкою сітки, а й по всій площі колектора

залишається тільки міняти обидва випускних колектора на нові, ремонтувати

турбіну (заміна картриджа, геометрії, ремонт сервоприводу)



17.06.2019


Коментарі 0