Ремонт показаний на прикладі турбіни від Рено Кенго, номер турбіни- 54359700002
Варіанти-54-35-970-0002, 5435-970-0002,54359700-0002, (і т.д)
доступні виробники - Jrone. Melett e&e turbos
Оглядаємо турбіну для визначення причини виходу з ладу
.
Встановлюємо мітки, щоб в подальшому правильно зорієнтувати новий картридж (серцевину),
рекомендуємо встановлювати або навпаки отвори подачі / зливу масла, або іншого Вам зрозумілий орієнтир.
Розбираємо турбіну, бажано спочатку зняти клапан - актуатор і від'єднати картридж турбіни (CHRA)
від холодної і компресcорной уліткі
Далі бачимо результат, на підставі якого можна частково з'ясувати причину поломки турбіни
і рекомендувати подальші кроки по ремонту двигуна автомобіля і турбіни.
Все детали нужно подготовить к установке нового картриджа-
Бажано розібрати стару серцевину турбіни і з'ясувати причину поломки,
в даному випадку це абразивний знос ротора (вала турбіни)
і знос компресорного колеса внаслідок торкання корпусу через підвищений зносу.
Далі готуємо частини турбіни до збірки (миття, чищення, піскоструминна обробка, фарбування)
І дуже акуратно починаємо збирати турбіну-
не допускаємо торкання крильчаток ротора і компресорного колеса, до корпусу турбіни,
контролюємо це обертанням вала і його "похитування" в межах "люфту"
прикручуємо "холодну" улітку
клапан, при необхідності регулюємо його:
Отримуємо нову турбіну:
Якщо виникли питання, то телефонуйте за телефонами -
(063) 617-23-03 (097) 916-20-35 Мы находимся в Виннице на ул.Немировское шоссе 8 Турбосервис-Винница Наш Інтернет магазин картриджів до турбін - http://turbina.vn.ua |