Поломка турбіни. Заслінка радіатора-охолоджувача EGR, на Renault Master Трафік та інших (M9T 2.0 2.3)

Поломка турбіни. Заслінка радіатора-охолоджувача EGR, на Renault Master Трафік та інших (M9T 2.0 2.3)

До нас періодично потрапляють в ремонт турбіни від Рено Мастер / Renault Master IV (2010- ......) Трафік і їм подібні з моторами M9T.

Як правило в ремонт авто призводять скарги: "Авто не їде, немає наддуву, заклинило турбіну ..".

Всі ці поламані турбіни, об'єднує одна "болячка" - відрив заслінки охолоджувача ЕГР та

заліт її в турбіну.

Сам охолоджувач розташований спереду двигуна і виглядає так:

номер деталі ніби як -Номер ОЕ: 8200910446

Заслінка всередині цього радіатора, при певних режимах роботи двигуна перекриває шлях вихлопних газів,

через наскрізний канал і направляє їх, через радіатор охолодження.

Чи то конструктора Рено щось не врахували, то-ли ще щось, але практично зі стовідсотковою ймовірністю,

пружина на заслінці рано чи пізно лопне, заслінка всередині корпусу почне

бовтатися і незабаром відвалиться. Летітиме ця заслінка через отвір (зліва на фото),

по трубопроводу ЕГР, огинаючої двигун, прямісінько в випускний колектор

і потім її недовгий шлях, закінчиться в турбіні.

Ось винуватиця:

На фото, видно пружину з відірваним нижнім краєм, всі такі поломки були з відірваним шматком пружини.

Цей шматок металу, досить важкий, виготовлений мабуть з жароміцної нержавіючої сталі або іншого металу (НЕ магнітиться), чудово пролітає через 

трубопровід ЕГРа.


вище, частина нашої невеликої колекції вилетівших заслонок.

Шматок зліва, добре побив турбінну крильчатку турбіни, вище, відламані сошки з осей заслінки.

Добре видно відламану частину пружини.

Були випадки, коли заслінка відвалювалася, залітала в корпус турбіни, її там заклинювало,

але не торкалась  ротора, а перекривала вхід вихлопних газів на турбіну.

Тоді ремонт зводився до зняття-встановлення турбіни і в виколупуванням заслінки з уліткі турбини.

Діагностувати відлам заслінки можна по різному, можна дочекатися поки вона відвалиться і залетить в турбіну, а потім зробити ремонт турбіни і замінити "холодильник.

Визначити, що заслінка відвалилася, можна діставшись до осі заслінки і помацати її, якщо не натягнута пружиною, то шматок заслінки вже десь по шляху в турбіну.

Ремонтувати таке, можна по різному, як правило має бути зняття-встановлення і ремонт турбіни або установка нового картриджа в турбіну.

Профілактику, бачу тільки одну, відрізати вісь заслінки і заварити її наглухо, щоб не бовталася в разі отлома пружини, заміна охолоджувача на новий, нічого не дасть, рано чи пізно,

заслінка відвалиться ... такий собі сюрприз від виробника авто)))


17.06.2019


Коментарі 0