breadcrumbs_revolution_theme

На все картриджі до турбін надається гарантійний термін 1 рік.


                                                                                                                 I. Гарантійна угода:

  Виконавець гарантує справну роботу і відповідність відремонтовані турбокомпресора (ТКР) протягом усього гарантійного терміну без обмеження пробігу.
Гарантія на відремонтовані і продані ТКР діє тільки при виконанні наступних умов:
    1.Устранена причина дефекту або несправності, яка призвела до поломки турбіни (турбокомпресора, картриджа)
    2. Дотримання інструкції по монтажу турбокомпресора (ТКР) (пункт III).
    3. Відсутність механічних пошкоджень.
    4. Виконавча робота двигуна.
    5. Виконавча робота повітряних, охолоджуючих, масляних магістралей.
    6. Виконавча робота вихлопного тракту автомобіля, справність каталізатора, фільтр сажі.
    7. Відсутність сторонніх домішок в маслі.
    8. Тип і тиск масла в двигуні відповідають вимогам заводу-виготовлювача.
    9. Установка ТКР тільки в кваліфікованому сервісі.
   10. Відповідність моделі турбокомпресора типу і параметрам двигуна.
   11. Заміна масла, масляного і повітряного фільтрів при установці ТКР кожні 5-10 тис. Км пробігу.
    Розтин несправного ТКР виробляє тільки Виконавець. Якщо при експертизі з'ясовується, що вищевикладені умови не були дотримані, гарантія вважається недійсною.
    У разі поломки турбокомпресора з вини Виконавця, він (Виконавець) зобов'язується провести ремонт за свій рахунок в порядку черги і в терміни, обумовлені технологією ремонту турбокомпресора (ТКР).

                                                                   II. Гарантійні зобов'язання не поширюються на турбокомпресор (картридж) в разі:


1. Некваліфікована установка і запуск турбокомрессора (ТКР). Коли перший запуск ТКР був проведений без попередньої прокачування масла через отвір штуцера подачі мастила.
2. Двигун, на який встановлено відремонтований турбокомпресор, не відповідає технічним умовам заводу-виготовлювача.
3. Модель турбокомпресора не відповідає типу і потужності двигуна.
4. Змінено, в порівнянні зі стандартною, програма управління двигуном, змінені характеристики повітря-і подачі палива.
5. Заклинювання ротора ТКР через коксування неякісного масла (физикохимические властивості масла не відповідають вимогам технічних умов на двигун).
   Несвоєчасна заміна масла, масляного фільтра. Забруднення масла, попадання в масло абразиву. Використання промивок і присадок до маслу. Змішування несумісних масел.
6. Установка ТКР на несправний двигун (тиск масла нижче передбаченого заводом виробником, несправності системи вентиляції картера двигуна
7. Несправна система мастила (недостатній перетин каналів, несправності масляного насоса і редукційного клапана,
    тиск масла не відповідає вимогам ТУ, утруднений слив масла з турбокомпресора. При повному або тимчасове відключення подачі масла в турбокомпресор.
8. Установка ТКР на двигун з несправним ТНВД. Перегрів ТКР через неправильно встановленого моменту уприскування або запалювання,
    попадання масла в випускний колектор і його згоряння на лопатках турбіни (оплавлення або обрив лопаток турбіни).
    Використання некондиційного палива (недостатнє октанове або цетанове число, невідповідність ТУ на моторне паливо, застосування несертифікованих присадок).
9. Разрежение за повітряним фільтром перевищує норму. Засмічення повітряного фільтра (його відсутність).
10. Установка ТКР на двигун з непрацюючою системою охолодження ТКР (при її наявності).
11. Установка ТКР на двигун з несправним каталізатором, фільтром сажі.
12. Установка ТКР на двигун з несправною системою вентиляції картерних газів.
13. Негерметичність систем впуску та випуску.
14. Механічні пошкодження елементів турбокомрессора при монтажі, транспортуванні, експлуатації.
15. Використання герметиків в системі подачі мастила турбокомпресора.
16. Порушено інструкція по монтажу та запуску двигуна з турбокомпресором.
17. Було зроблене часткова або повна розбирання турбокомпресора.


                                                                                               III. Інструкція по монтажу турбокомпресора:


1. Переконайтеся, що впускні і випускні системи двигуна чисті, не мають нагару, масла, сторонніх, предметів.
    Замініть повітряний фільтр відповідно до рекомендацій заводу-виготовлювача. Очистити внутрішні порожнини корпусу повітряного фільтра.
2. Перевірте чистоту патрубків підведення / відведення масла до турбокомпресора, переконайтеся у відсутності нагару, слідів коксування, сторонніх включень.
    Якщо сумніваєтеся, замініть новим.
3. Замініть масло і масляний фільтр відповідно до вимог заводу-виробника машини.
4. Перевірте стану фланця випускного колектора на відсутність тріщин або пошкоджень. Якщо сумніваєтеся, замініть новим.
5. Встановіть турбокомпресор на випускний колектор, переконайтеся, що прокладка правильно притиснута.
6. Приєднайте зливну магістраль, потім заповніть турбокомпресор чистим маслом через підбиває отвір штуцера подачі мастила.
    При цьому кілька разів проверніть вал ТКР рукою.
7. Остаточно зберіть всі необхідні магістралі.
8. При установці турбокомпресора забороняється використання герметика.
9. При наявності интеркуллера промити і очистити його від масла і сторонніх предметів.
10. При наявності у вихлопній системі каталізатора, фільтр сажі, перевірити ці системи і при їх забрудненості або несправності, замінити.
11. Категорично забороняється самостійний розворот корпусів турбокомпресора.
12. Заведіть двигун і на холостих обертах переконайтеся, що всі з'єднання затягнуті і ніде немає витоків. Дайте попрацювати двигуну на холостих обертах протягом 5-10 хвилин.
13. При пробігу перших 500 км. обкатати новий або відремонтований турбокомпресор при навантаженні на двигун не більше 50% від номінальної.


                                                                IV. Рекомендації по експлуатації транспортного засобу з турбокомпресором (ТКР):



1. Використовувати масло, передбачене заводом-виготовлювачем для турбованих двигунів відповідно до допусків.
2. Не використовувати промивання і присадки до масла.
3. Перед експлуатацією транспортного засобу прогріти двигун від 3 хв., А в зимовий час більше 10 хв. для прогріву масла, що надходить у ТКР.
4. Після експлуатації транспортного засобу перед зупинкою двигуна, необхідно не глушити двигун, а дати попрацювати на холостих обертах від 3 до 5 хв. (Охолодження ТКР).
5. Не рекомендується занадто довга робота двигуна на холостих обертах (Освіта нагару на лопатях і пошкодження ущільнень, робота в режимі масляного голодування).
6. У зимову пору року при прогріванні двигуна не виробляти підняття оборотів різкими "перегазовками" двигуна.
7. Слідкуйте за тим, щоб після стоянки при запуску двигуна контрольна лампа тиску масла гасла відразу після запуску двигуна.
В іншому випадку настає масляне голодування підшипників турбокомпресора, що призводить до виходу його з ладу.